-
Seminars Conferences Consulting
Jerozolimskie 27/306
00-508 Warszawa
tel. (22) 740 67 80
fax. (22) 672 95 89
e-mail:
www:
Szkolenia, które już się odbyły:
- 2011-11-24 Efektywne Zarządzanie Promocjami
- 2009-05-28 Techniki sprzedaży przez telefon - warsztat doskonalenia
- 2009-05-27 Efektywne zarządzanie czasem własnym i współpracowników
- 2009-05-25 Tajniki wywierania wpływu w sprzedaży i negocjacjach
- 2009-05-11 Wystąpienia i prezentacje publiczne - kreowanie wizerunku w biznesie
- 2009-04-23 Najskuteczniejsze techniki sprzedaży i negocjacje handlowe
- 2009-04-20 Kompetencje profesjonalnej asystentki - sekretarki
- 2009-03-26 CRM - zarządzanie relacjami z klientem
- 2009-03-09 OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA - czyli jak reagować na reklamację?
- 2008-10-08 Reklamacje I Gwarancje W Obrocie Gospodarczym I Konsumenckim
- 2008-08-25 Kontrakty menedżerskie
- 2008-08-21 Zarządzanie działaniem sprzedaży - czyli jak budować, kierować, motywować i monitorować zespół handlowców?
- 2008-07-07 Savoir - vivre w biznesie
- 2008-06-16 Jak efektywnie podnosić wartość firmy? - wycena i analiza wartości przedsiębiorstwa
- 2008-05-29 Obsługa trudnego klienta - czyli jak reagować na reklamację?
- 2008-05-19 Human Resources Managment - warsztaty dla praktyków
- 2008-05-15 Profesjonalne zarządzanie sekretariatem
- 2008-05-14 Analiza rynku i strategie marketingowe - jakie są i jak wybrać tą skuteczną? - podejście praktyczne-warsztaty marketingowe
- 2008-04-14 Autoprezentacja i kreowania wizerunku w biznesie - "Akademia Sekretarek"
- 2008-03-31 Praktyka negocjowania i zawierania umów handlowych
- 2008-03-03 Korespondencja i dokumentacja w sekretariacie
- 2008-02-18 Obieg i archiwizacja dokumentacji kadrowej
- 2008-02-07 Profesjonalne negocjacje w biznesie
- 2008-01-28 Kurs menedżerski
- 2008-01-23 ANALIZA RYNKU I STRATEGIE MARKETINGOWE - jakie są i jak wybrać tą skuteczną? - podejście praktyczne-warsztaty marketingowe
- 2008-01-17 PROFESJONALNY SPRZEDAWCA - jak odnieść sukces w zawodzie sprzedawcy?
- 2007-11-14 Organizacja pracy szefa biura zarządu
- 2007-10-25 Oceny pracownicze - metody i narzędzia kreowania nowoczesnych standardów oceniania
- 2007-10-24 Jak skutecznie negocjować? - tajniki udanych negocjacji
- 2007-10-08 Umowy w obrocie gospodarczym - zawieranie i zabezpieczenia umów gospodarczych
- 2007-09-20 Prawo pracy w praktyce przedsiębiorcy
- 2007-09-13 OFFICE MANAGER - profesjonalna sekretarka/asystentka menedżera
- 2007-09-12 Wystąpienia publiczne
- 2007-08-23 Profesjonalny sprzedawca - jak odnieść sukces w zawodzie sprzedawcy?
- 2007-07-12 Efektywność osobista
- 2007-07-09 Nowoczesne systemy zarządzania produkcją - narzędzia, metody i mechanizmy działania
- 2007-07-04 Biznesowy savoir - vivre
- 2007-06-28 Coaching od menagera do coach'a - nowy standard zarządzania
- 2007-06-26 Human Resources Managment - warsztaty dla praktyków
- 2007-06-11 Jak osiągnąć sukces w komunikacji?
- 2007-05-31 Kurs menedżerski
- 2007-05-28 Dokumentacja działalności spółek prawa handlowego
- 2007-05-17 Profesjonalne zarządzanie sekretariatem
- 2007-04-23 Praktyka stosowania kodeksu karnego skarbowego - czyli kto za co ponosi odpowiedzialność?
- 2007-04-16 Zarządzanie działem sprzedaży - czyli jak budować, kierować, motywować i monitorować zespół handlowców?
- 2006-12-18 Menadżer finansowy - kompetencje i odpowiedzialność za podejmowane decyzje
- 2006-12-14 Kontrakty menedżerskie
- 2006-12-13 Etykieta w biznesie i nie tylko
- 2006-11-27 Umowy w obrocie gospodarczym
- 2006-11-23 Merchandising - czyli sztuka uwodzenia konsumenta
- 2006-11-10 Human Resources Management - warsztaty dla praktyków
- 2006-10-23 Finanse dla menedżerów niefinansistów
- 2006-10-09 Zarządzanie działem sprzedaży - czyli jak budować, kierować, motywować i monitorować zespół handlowców?
- 2006-09-25 Systemy zarządzania produkcją - nowoczesne narzędzia, metody i mechanizmy działania