-
Institute for International Research
Wróbla 8
02-736 Warszawa
tel. (22) 420 55 00
fax. (22) 420 55 01
e-mail:
www:
Institute for International Research Sp. z o.o. jest firmą organizującą konferencje i treningi biznesowe dla kadry zarządzającej we wszystkich sektorach gospodarczych. IIR na świecie działa od ponad 30 lat a w Polsce od 1997 roku. Każdego roku organizuje ponad 250 spotkań biznesowych: konferencji i treningów służących edukacji biznesowej menedżerów, przedstawicieli różnych sektorów gospodarczych obecnych w Polsce. W zorganizowanych dotychczas przez IIR konferencjach i treningach wzięło udział ponad 25.000 polskich menedżerów.
Konferencje, które już się odbyły:
- 2012-09-19 X Forum Ubezpieczeń
- 2012-04-23 II Forum Kierowników Projektów IT. Innowacje, adaptacje, rozwój
- 2012-02-28 VIII Konferencja Bancassurance
- 2012-02-21 II Forum Customer Service. Strategia orientacji na Klienta
- 2011-12-07 Debata Dyrektorów HR
- 2011-11-29 Debata Dyrektorów Administracyjnych
- 2011-10-04 XIV Forum Prawo Pracy
- 2011-09-20 IX Forum Ubezpieczeń
- 2011-06-07 HR metrics
- 2011-04-12 VI Forum Project Management Office
- 2011-03-23 Zatrzymać wiedzę w organizacji - Knowledge retention
- 2010-04-21 V Forum Project Management Office (PMO)
- 2010-01-22 Business Process Management
- 2009-11-25 Bancassurance - najlepsze praktyki, najczęstsze problemy
- 2009-10-26 Strategie Telekomunikacji 2010
- 2009-09-21 VII Forum Ubezpieczeń
- 2009-05-25 VII Forum Dyrektorów Finansowych
- 2009-04-22 IV Forum Project Management Office (PMO) Zarządzanie Biurem Projektów
- 2009-02-23 Business Process Management - jako naturalna droga rozwoju firmy
- 2009-01-13 Grupa Kapitałowa - po pierwsze finanse
- 2008-11-05 Zatrzymać wiedzę w organizacji - Knowledge retention
- 2008-10-27 Churn Managment And Customer Retention W Bankach
- 2008-10-21 PRAWO PRACY 2009 - nowe przepisy, interpretacje, praktyka
- 2008-09-24 VI Forum Ubezpieczeń - Strategie i przyszłość rynku
- 2008-04-22 Churn Management & Effective Marketing in Telecoms
- 2008-04-08 Zarządzanie projektem inwestycyjnym w przemyśle
- 2008-03-11 Płace 2008
- 2008-01-20 Grupa kapitałowa
- 2007-11-12 Forum Kapitałowe 2008
- 2007-10-23 Prawo Pracy 2008
- 2007-09-12 Masterclass - Dyrektor Administracyjny
- 2007-05-29 Dystrybucja treści multimedialnych w gospodarce cyfrowej
- 2007-05-28 Marketing jako Inwestycja
- 2007-03-26 Zarządzanie portfelem projektów poprzez Project Management Office
- 2007-03-21 Aspekty prawne i administracyjne zarządzania centrum handlowym
- 2007-03-21 Najlepsze praktyki zarządzania produkcją. Ludzie - procesy - zmiany
- 2007-03-20 Nie tylko WiMAX- nowe technologie dostępowe i modele biznesowe
- 2007-03-14 Płace 2007
- 2007-03-13 Bancassurance 2007
- 2007-02-26 MVNO, Perspektywy rozwoju rynku operatorów wirtualnych w Polsce.
- 2007-01-24 Grupa Kapitałowa - Strategia Wewnętrzna
- 2006-12-06 Optymalizacja HR w centrach usług wspólnych
- 2006-11-29 Prawa autorskie w dobie cyfryzacji mediów
- 2006-11-22 E-business - Reaktywacja
- 2006-10-24 Rada nadzorcza - praktyka działania
- 2006-10-23 PRAWO PRACY 2007 - nowy projekt kodeksu, interpretacje, orzecznictwo
- 2006-09-27 Rynek usług ICT - kompleksowe usługi teleinformatyczne w ofercie operatorów
- 2006-09-26 IV Forum Ubezpieczeń
- 2006-09-12 Compliance. Regulacje a biznes, czyli jak ustrzec się widma Enronu?
- 2006-02-21 Bancassurance: alianse bankowo-ubezpieczeniowe
- 2005-12-01 Budowanie Organizacji Liderów. Droga do inicjatywy, innowacyjności i zmiany
- 2005-11-22 Strategie Telekomunikacji 2006
Szkolenia, które już się odbyły:
- 2010-03-11 Warsztaty Kadrowo-Płacowe 2010
- 2008-05-13 Praktyka zarządzania projektami – warsztaty
- 2008-05-13 Skuteczne negocjacje biznesowe dla zaawansowanych
- 2008-04-28 Efektywne pisanie tekstów w Public Relations
- 2008-04-21 Wymagania w projektach IT – definiowanie i zarządzanie
- 2008-04-14 Zarządzanie czasem i priorytetami
- 2008-04-08 7 trudnych sytuacji w zarządzaniu
- 2008-01-22 Menedżer i jego zespół
- 2008-01-18 Delegowanie zadań pracownikom
- 2008-01-17 Negocjacje handlowe
- 2008-01-16 Jak podtrzymać relacje z klientem w trudnej sytuacji
- 2007-12-12 Zarządzanie czasem i priorytetami
- 2007-12-12 Aspekty prawne i formalne umów IT
- 2007-12-06 7 trudnych sytuacji w zarządzaniu
- 2007-12-04 Kultura komunikacji z klientem
- 2007-11-14 Strategia zmian w firmie
- 2007-09-13 Prawo w public relations
- 2007-08-30 Optymalizacja Sieci Telekomunikacyjnych
- 2007-08-29 Kiedy menedżer jest efektywny
- 2007-08-22 Planowanie CIT
- 2007-07-25 Menedżer i jego zespół. Zarządzanie zespołem, reagowanie na zmiany, motywowanie
- 2007-07-05 Techniki kreatywnego myślenia w zarządzaniu
- 2007-07-05 Neurolingwistyczne Programowanie w zarządzaniu ludźmi
- 2007-07-02 Profesjonalne relacje z trudnym klientem
- 2007-06-19 7 trudnych sytuacji dla menedżera
- 2007-06-11 Manger wobec zmiany. Jak wypracować i skutecznie wdrażać strategię zmian
- 2007-06-04 Negocjacje z kluczowym klientem