-
ABG Centrum Promocji Biznesu Sp. z o.o.
ul. Targowa 34
03-733 Warszawa
tel. + 48 22 394 07 97
fax. + 48 22 499 69 07
e-mail:
www:
ABG Centrum Promocji Biznesu organizuje konferencje i szkolenia dla potrzeb rozwoju przedsiębiorczości, oraz promocji najnowszych systemów informatycznych niezbędnych do efektywnego funkcjonowania polskich firm.
Firma organizuje konferencje o tematyce biznesowej, dotyczące różnych aspektów działania polskich przedsiębiorstw w warunkach Unii Europejskiej. Wszystkie organizowane konferencje i seminaria przygotowywane są w oparciu o szczegółowe badania rynku i analizowane pod kątem ich praktycznej przydatności w pracy kadry zarządzającej polskich przedsiębiorstw.
Firma organizuje konferencje o tematyce biznesowej, dotyczące różnych aspektów działania polskich przedsiębiorstw w warunkach Unii Europejskiej. Wszystkie organizowane konferencje i seminaria przygotowywane są w oparciu o szczegółowe badania rynku i analizowane pod kątem ich praktycznej przydatności w pracy kadry zarządzającej polskich przedsiębiorstw.
Konferencje, które już się odbyły:
- 2008-10-06 Roger Burlton, Ronald G. Ross, John Zachman - 3 Amigos W Polsce
- 2008-03-11 CRM - Twój kapitał to klient
- 2007-10-10 Lojalność na zawsze. Specyfika Programów Lojalnościowych
- 2007-03-06 Firma sieciowa XXI wieku. CRM - Portfel wdrożeń
- 2006-11-29 Zarządzanie procesami biznesowymi. Jak to zrobić?
- 2006-10-26 Firma sieciowa XXI w. Internet w marketingu - marketing w internecie
- 2006-09-26 Outsourcing - Zarządzanie wartością firmy
- 2006-06-12 Firma sieciowa XXI w. Zarządzanie procesami pracy i obiegiem dokumentów w firmie.
- 2006-04-25 Business Process Management - Seminarium dla praktyków
- 2006-03-08 Profesjonalne zastosowanie systemów CRM w pracy polskich przedsiębiorstw
- 2005-11-29 Zarządzanie procesami biznesowymi - od zarządzania procesem do systemu zarządzania przedsiębiorstwem
- 2005-10-25 ITIL - Zarządzanie usługami IT. Od teorii do praktyki
- 2005-07-14 Zarządzanie procesami pracy i obiegiem dokumentów w firmie
- 2005-05-24 Firma sieciowa XXI wieku. Jak korzystać z dobrodziejstw outsourcingu
- 2005-03-22 Profesjonalne zastosowanie systemów CRM w pracy polskich przedsiębiorstw - analiza i strategia